“V Merkurju smo si zadali, da to izročilo pomagamo prenašati naprej, na prihodnje generacije, ki se že soočajo z dejstvom, da čista narava ni več nekaj samoumevnega, in da moramo z okoljem ravnati odgovorneje. Zato je najbolj trajnosten družbeno odgovoren akt, ki ga lahko naredimo na področju drevesnih sadik, skrb, da bo v našem okolju tudi v prihodnje raslo čim več sveže posajenih dreves,” je ob začetku kampanje izpostavila direktorica Merkurjevega marketinga Lidija Rakuša.
Vsem otrokom, rojenim ta mesec v Sloveniji, bodo podarili eno izmed avtohtonih sadik drevesa iz njihove ponudbe in s tem spodbudili k obujanju stare tradicije, ki narekuje, da ob rojstvu otroka posadimo drevo.
Starše bodo s pomočjo slovenskih porodnišnic obveščali, da jih za njihove novorojence čaka brezplačna drevesna sadika lipe ali breze v njim najbližjem Merkurjevem vrtnem centru. Družbeno odgovorna septembrska Merkurjeva kampanja poteka od danes do 15. oktobra pod sloganom Tradicijo sajenja dreves je vredno ohranjati.