Toni Mulec po uspešno zaključeni zahtevni etapi o razliki med letošnjim in lanskim Dakarjem (FOTO)

Toni Mulec uspešno nadaljuje tekmo v Dakarju. Pojasnil je tudi, kakšna je razlika med lanskim in letošnjim Dakarjem.

Toni Mulec je včeraj, 11. januarja 2025, s 605 km hitrostne preizkušnje in 224 km povezovalnih poti prevozil 6 etapo. Pove, da so začeli v nizkem zimskem soncu, ker se je prvih 50 km zaradi malo svetlobe videlo bolj malo, je etapo odpeljal v počasnejšem slogu, saj se je zavedal, da je pred njim še dolg dan.

Po tem pa sem počasi začel dodajati gas. Na parih odsekih, kjer so imeli ostali tekmovalci velike težave, sem imel srečo, da sem lahko z navigiranjem dodelal par stvari pravilno. Zato sem prvi del odpeljal kar v redu, potem pa nas je po nevtralizaciji čakal popolnoma drug teren kot zjutraj,pove o nadaljevanju tekme. Zjutraj so namreč imeli bolj trd in kamnit teren z nekaj posušenih rečnih strug, po nevtralizaciji pa so vozili večinoma po majhnih sipinah in mivkastih cestah.

V drugi polovici oz. zadnjih 200 km je vozil toliko, kolikor mu je omogočal motor. Poln gas. To je privabilo ogromno gledalcev, ki so kar z navadnimi avti dirkali z njimi. Seveda je to povzročilo ogromno nevarnost in zelo poslabšalo vidljivost.Tako, da je danes tole res bil velik en rock’n’roll,” strne svoje občutke.

Zaradi dolge terase se je v bivak vrnil kasneje, kot pričakovano in kljub skrbi, da bo v cilj prišel pred temo, mu je na srečo uspelo, medtem ko je veliko tekmovalcev ostalo še na progi.

“Tako, da z današnjim dnem sem zelo zadovoljen. Končno se mi je poklopilo kar nekaj stvari in s 14. mestom mi je uspelo narediti en dober rezultat. Uspel sem pobrati vse točke, prejel nisem nobene kazni, zato upam, da bo pred mano danes podoben dan,” je zadovoljno dejal.

Razkril je tudi kakšna je razlika med letošnjim in današnjim Dakarjem.

Največja razlika med lanskim in letošnjim Dakarjem je kar v trasi in v navigaciji. Trasa je bila v prvem delu veliko bolj kamnita, kot lani. Vsaki dan so bili deležni ogromno kamnov, bilo je ogromno različnih terenov v eni etapi. Po navadi je ena kamnita, ena mivkasta, letos je pa bilo v prvem delu Dakarja ogromno kamnitih delov ter “crono stage in maraton stage”. Več kamnitih delcev na progi privede do več padcev in ko pride do padca, se motor bolj poškoduje in na teh etapah nimaš veliko možnosti popravljanja motorja.

Vir: FB Toni Mulec

Naroči se
Obvestilo o
guest

0 Komentarji
staro
novo najbolj glasovano
Inline Feedbacks
View all comments
Toni Mulec uspešno nadaljuje tekmo v Dakarju. Pojasnil je tudi, kakšna je razlika med lanskim in letošnjim Dakarjem.