Customer Success Manager – Adria / Vodja uspeha strank – Adria (m/ž) – REKRUTER jkps d.o.o.

Naš partner je uspešno mednarodno IT podjetje, ki razvija inovativne digitalne rešitve za hotelirstvo. Njihova platforma združuje najboljše lastnosti WhatsAppa, Asane in Trella, je prilagojena potrebam hotelirjev in izboljšuje delo hotelskih ekip ter izkušnjo gostov.

Customer Success Manager – Adria (m/ž)
Uspešno mednarodno IT podjetje, išče Customer Success Manager – Adria.

Na kratko o podjetju in priložnosti:

Naš partner je uspešno mednarodno IT podjetje, ki razvija inovativne digitalne rešitve za hotelirstvo. Njihova platforma združuje najboljše lastnosti WhatsAppa, Asane in Trella, je prilagojena potrebam hotelirjev in izboljšuje delo hotelskih ekip ter izkušnjo gostov. Ekipa 45 strastnih strokovnjakov trenutno sodeluje z več kot 1.000 hoteli po vsem svetu, s ciljem olajšati vsakodnevne procese v hotelirstvu.
Trenutno širijo svojo ekipo in iščejo Customer Succes Manager-ja za Jadransko regijo. Ponujajo zaposlitev za polni delovni čas (40 ur tedensko).

Vaše odgovornosti bodo:

Prevzem odgovornosti za proces izobraževanja strank ter zagotavljanje uspešne izvedbe pred, med in po izobraževalnih srečanjih
Skrb za zadovoljstvo strank in vzdrževanje trdnih odnosov s poslovnimi partnerji
Nenehno izboljševanje procesov izobraževanja in uvajanja z namenom dviga kakovosti storitev
Neposredno sodelovanje z vodji hotelov iz najprestižnejših hotelov na Jadranu
Vodenje sestankov z vodji hotelov za razpravo o operativnih izboljšavah in potrebah strank
Vodenje natančne evidence interakcij s strankami in njihovega vključevanja
Prepoznavanje novih priložnosti za prodajo in izboljšave procesov, da bi bolje služili strankam
Spremljanje in ocenjevanje potencialnih tveganj za zadovoljstvo strank ter proaktivno reševanje težav
Uvajanje izboljšav in ukrepov za zagotavljanje visoke ravni zadovoljstva strank in njihove zvestobe
Učinkovito sodelovanje z drugimi oddelki v podjetju za doseganje skupnih ciljev

V SODELOVANJU Z

Dogodki

VEČ PROSTIH DELOVNIH MEST