“Ob siceršnjem običajnem povečanju naročil v tem delu leta zaradi sezonskosti proizvodnje imamo letos v tem času rekordno količino naročil, več kot kdajkoli prej,” so za STA povedali v Gorenju, ki sodi pod okrilje Hisensa.
V Gorenju so sicer še spomladi napovedovali odpuščanja, pripravljal se je že tudi program presežnih delavcev, a so nato dobili večje število naročil za avgust, september in oktober, junij pa je bil prvi dobičkonosen mesec v letu. Vodstvo Hisense Gorenja se je zato odločilo, da bodo zaradi spremenjenih poslovnih okoliščin v proizvodnem podjetju Gorenje za izboljšanje delovne učinkovitosti uporabili mehke metode.
Zaradi povečane količine naročil pa v Gorenju zdaj tudi na novo zaposlujejo. Do 10. avgusta so tako zaposlili že 240 delavcev, do 1. septembra pa jih nameravajo še dodatnih 350, ki jih še iščejo. Pri iskanju kadrov jim pomagajo tudi agencije, vendar pa, kot pojasnjujejo v Gorenju, ne zaposlujejo prek agencij, temveč neposredno v podjetje. Novozaposleni so oz. bodo dobili pogodbe za določen čas, in sicer manjši del do konca oktobra, večina pa do konca leta.
Zaradi koronavirusa in njegovih vplivov so v Gorenju sicer sprejeli številne ukrepe za prilagajanje nastali situaciji ter za krepitev poslovanja. Tako se osredotočajo na povečanje prodaje, pospešek spletne prodaje in e-poslovanja, v podjetju tudi spreminjajo poslovne modele, zmanjšujejo stroške in še naprej povečujejo proizvodno učinkovitost.
V Gorenju še poudarjajo, da ob stalnem doslednem izvajanju številnih preventivnih ukrepov zoper širjenje okužb s koronavirusom od vrnitve s kolektivnega dopusta (tega so imeli med 24. julijem in 10. avgustom) nimajo novih okužb pri zaposlenih, med dopusti pa so zabeležili eno okužbo zunaj podjetja.