Uprava Republike Slovenije za javna plačila obvešča, da imajo uporabniki kvalificiranih digitalnih potrdil prve generacije (potrdila izdana pred 1. 7. 2016), zaradi zadnje Microsoft-ove posodobitve, težave pri uporabi nekaterih spletnih aplikacij.
Do težav prihaja pri naslednjih aplikacijah:
- UJPnet
- Nadzorni modul
- portal UJPeRačun in
- Odložišče velikih datotek.
V prvo generacijo digitalnih potrdil SIGEN-CA spadajo potrdila izdana pred junijem 2016, kjer je naveden izdajatelj sigen-ca. V prvo generacijo digitalnih potrdil SIGOV-CA spadajo potrdila izdana pred januarjem 2016, kjer je naveden izdajatelj sigov-ca.
Državni center za storitve zaupanja SI-TRUST je za kvalificirana digitalna potrdila SIGOV-CA in SIGEN-CA objavil obvestilo o omenjeni težavi in načinu odprave.
Za odpravo težave je potrebno v shrambo brskalnika naknadno namestiti povezovalni potrdili izdajateljev SIGEN-CA in SIGOV-CA (št.1) po naslednjih korakih:
- Namestite datoteko izbranega potrdila iz zgornje povezave na lokalni disk.
- Nato poiščite datoteko in jo z dvoklikom odprite.
- Izberite gumb “Namesti potrdilo …”.
- V oknu “Dobrodošli v čarovniku za uvažanje potrdil” pustite privzeto “Trenutni uporabnik” in izberite “Naprej”.
- V naslednjem koraku izberite “Shrani vsa potrdila v to shrambo” in izberite “Prebrskaj …” in nato direktorij “Vmesni overitelji potrdil” in nato potrdite ter z “Dokončaj” zaprite shrambo.
- Zadnje obvestilo boste prejeli “Uvoz je uspel.”
Prosijo, da se v primeru težav obrnete na izdajatelja vašega kvalificiranega digitalnega potrdila.
- AC NLB nlb.si
- HALCOM-CA halcom.si
- POŠTA®CA http://postarca.posta.si/
- SIGEN-CA https://www.si-trust.gov.si/
- SIGOV-CA https://www.si-trust.gov.si/
Vir: www.gov.si – Uprava Republike Slovenije za javna plačila