Search
Close this search box.

Na MOCIS-u pridobili nova znanja o digitalnem marketingu

Mocis, Center za izobraževanje odraslih, na Koroškem ne skrbi zgolj za izobraževanje odraslih, ampak tudi za izobraževanje in nadaljnje usposabljanje svojih zaposlenih, ki svoja znanja ves čas nadgrajujejo.

Na MOCIS-u se izobražujejo tudi zaposleni, zato se je njihova organizatorka izobraževanja odraslih spomladi udeležila Erasmus+ mobilnosti v okviru Združenja izobraževalnih in svetovalnih središč Slovenije. Devet organizatorjev izobraževanja odraslih iz 9 ljudskih univerz se je udeležilo 30-urnega tečaja na temo digitalnega marketinga v kraju Puerto de la Cruz na Tenerifu. Gostila jih je organizacija FU International Academy Tenerife.

V petih dneh so spoznali različne vidike digitalnega marketinga, ki so pomembne tudi za zaposlene, ki delajo v izobraževanju odraslih. Njihova pot v svet digitalnega marketinga se je začela s temeljnimi koncepti: spoznali so razlike med tradicionalnim, digitalnim in spletnim marketingom, pomembnost poznavanja profila udeležencev izobraževanja odraslih, razpravljali so o prepoznavnosti različnih blagovnih znamk in uvideli, kako digitalni svet vpliva na vsakdanje odločitve nas kot potrošnikov. Naslednji dan je bil namenjen spoznavanju izdelave videa v programu CapCut, kjer so se posvetili vsem fazam izdelave – od priprave scenarija, snemanja, do montiranja promocijskega videa. Dan kasneje so začeli z vsebinskim marketingom, in sicer jih je zanimalo, kako pripraviti kampanjo, ki bo na dolgi rok pritegnila veliko novih strank. V ta namen lahko uporabimo različna orodja in tehnike: bloge, videe, podkaste itd., za katera pripravimo uporabno, zabavno in motivacijsko vsebino, ki uporabnika prepriča o kakovosti storitve (dodamo lahko še kviz, infografike, vprašanja in odgovore, ipd.). Ključno pri vsebinskem marketingu je, da pisec zelo podrobno pozna vsebino, o kateri piše in značilnosti ciljne skupine, ki jo nagovarja.

Nadalje so spoznali svet družbenih omrežij, predvsem prednosti uporabe družbenih omrežij za namene digitalnega marketinga. Glede na to, da globalno kar 60 % ljudi uporablja družbene medije povprečno 2 uri in pol na dan, si kot izobraževalna ustanova ne morejo privoščiti, da na družbenih omrežjih ne bi bili prisotni. Na delavnici so spoznali različna socialna omrežja, kot so LinkedIn, Facebook, Instagram in TikTok, pri čemer so dobili vpogled v to, kako pomembno je izbrati pravo družbeno omrežje za točno določeno ciljno skupino. Če znaš izbrati prav, so prednosti uporabe družbenih omrežij lahko zelo velike: povečanje prepoznavnosti blagovne znamke, povečanje obiska na spletni strani, večja povezanost s potencialnimi udeleženci, zmanjšanje stroškov trženja, možnost spremljanja učinkov objav na družbenih omrežjih in še bi lahko naštevali.

Zadnji dan usposabljanja je bil namenjen spoznavanju sistema za plačljivo oglaševanje na spletu (bolj natančno v sistemu Meta). Predavateljica je udeležencem razložila, kako poimenovati kampanjo, kako določiti ciljne skupine in druge nastavitve (poraba finančnega vložka, oblikovanje oglasa, različni nivoji kampanje itd.). Pojasnila je tudi ključne pojme s tega področja, nato pa so se posvetili praktičnemu delu: samostojni nastavitvi plačljivega oglasa v sistemu Meta.

Po koncu usposabljanja so udeleženci ugotovili, da je področje digitalnega marketinga veliko bolj široko in razvejano, kot so na začetku pričakovali. Če situacijo preslikamo na delo v organizacijah za izobraževanje odraslih, se jim na Mocisu zdi ključno predvsem to, da vsi zaposleni razumejo pomembnost spletne prisotnosti in sodelujejo pri pripravi ustvarjalnih, ciljnim skupinam prilagojenih oglaševalskih dejavnosti.

Dogodki

Mocis, Center za izobraževanje odraslih, na Koroškem ne skrbi zgolj za izobraževanje odraslih, ampak tudi za izobraževanje in nadaljnje usposabljanje svojih zaposlenih, ki svoja znanja ves čas nadgrajujejo.