Search
Close this search box.

Mariborskemu podjetju, ki je včeraj zabeležilo več kot 70.000€ prometa, se je pridružila tudi znana slovenska vplivnica

Mariborsko podjetje VBO, vzhajajoča zvezda slovenske podjetniške scene, je zabeležilo izjemen uspeh - s svojo kampanjo ''Več zdravja za boljše življenje'' in novo linijo zobnih ščetk, so včeraj v nekaj urah zabeležili več kot 70.000 evrov prometa.

Kaj imajo skupnega zobne ščetke, dragi kamni, znana Mariborčanka dr. Vesna Kaloh in slovenska spletna vplivnica Petra Parovel? Lahko bi rekli, da čisto nič, ampak pri podjetju VBO so včeraj dokazali ravno nasprotno. Najnovejša, prestižna linija njihovih zobnih ščetk, ki tako kot vse ščetke podjetja VBO vsebuje prav poseben črni kremen, je v trenutku požela izjemno zanimanje. Skoraj težko je verjeti, a v nekaj urah so prodali več kot polovico vseh 2.000 naročniških paketovVsi ti bodo pakete prejeli do 10. oktobra.

Če ste zamudili sinočnji začetek čisto prave revolucije zdravja, se splača pohiteti. Zna se zgoditi, da bo s takim tempom kaj hitro razprodanih vseh 2.000 naročniških paketov, naslednja dostava pa bo sledila šele v sredini decembra.

Zdravi zobje zaradi dragih kamnov? Tako je!

Pri VBO-ju prisegajo na inovacije in niso ustvarili zgolj še ene običajne ščetke za zobe. Šli so korak dlje in vam predstavljajo Premium zobna ščetka VBO – Prestige Line s črnim kremenom. Črni kremen je dokazano bolj učinkovit pri čiščenju zob, raziskava z Dentalne univerze Kanagawa (ustanovljena leta 1910), pa je pokazala, da posebne ščetine premium zobne ščetke odstranijo do 40 % več zobnih oblog od običajnih ščetk.

»Vsi vemo, kako pomembno je, da skrbimo za zdravje ustne votline. A še vedno preveč ljudi zanemarja nekaj tako osnovnega, kot je redna menjava zobne ščetke,« pravi dr. Vesna Kaloh, vodilna strokovnjakinja pri VBO-ju. »Po dveh mesecih uporabe vsaka ščetka izgubi do polovico svoje učinkovitosti, zato je ključnega pomena, da jo zamenjamo pravočasno.«

Klinična študija je pokazala, da slabi ustni higieni botruje dejstv, da ljudje zobno ščetko menjajo na 6 mesecev. Za resnično zdrave zobe bi morali ščetko menjati na vsaka dva meseca! Po tem obdobju se namreč učinkovitost zobne ščetka zmanjša do 50 %.

V ščetke podjetja VBO verjame tudi Petra Parovel

Slovenska spletna vplivnica Petra Parovel je prava oseba, ko gre za direktno in konkretno sporočanje – nihče ni tako avtentičen in direkten v svojih sporočilih kot Petra. Skupaj z družino Kaloh je postala obraz nove kampanje podjetja VBO, skozi katero skuša podjetje z novo linijo inovativnih zobnih ščetk spodbuditi ljudi k še boljši ustni higieni z redno menjavo zobne ščetke. To je lahko prvi korak k boljšemu in bolj zdravemu življenju.

»Ko sem izvedela za ta projekt, sem takoj vedela, da gre za nekaj posebnega,« pravi Petra, ki je znana po svoji predanosti zdravemu življenjskemu slogu. »S tem, ko ljudem omogočimo redno menjavo ščetk, neposredno izboljšamo njihovo zdravje. In to je nekaj, kar me resnično navdihuje.«

Petra je včeraj s svojimi sledilci na družbenih omrežjih delila novico o lansiranju nove, premium linije zobnih ščetk, odziv njenih številnih sledilcev pa je bil izjemen –  mnogi sledilci so v trenutku prepoznali priložnost, da postanejo del nečesa večjega, del spremembe.

Že na prvi pogled se vidi, da ima nova Premium zobna ščetka VBO – Prestige Line spremenjeno obliko. Ročaj ščetke je izdelan iz materiala PET, kar ne pomeni le tega, da se ga da 100-odstotne reciklirati, ampak je pomembno tudi dejstvo, da je ročaj nove ščetke bolj prožen in bo s tem morebiten premočan pritisk na zobe manjši. Zares dovršen ročaj navdušuje vizualno in zagotavlja kar največji možen kombinacijo estetskega užitka in učinkovitosti.

Nova linija premium zobnih ščetk vas bo navdušila v zares osupljivih, čudovitih barvah, poimenovanih po dragih kamnih. Obsidian Black, Saphire Blue, Emerald Green, Ruby Red, Diamond Bright in Amber Yellow. Zaradi svoje inovativnosti sta tako model kot oblika zobne ščetke zaščiteni, tako kot blagovna znamka VBO.

Revolucionarna naročnina

Pa še najboljše: VBO-jeva inovacija ne prinaša le revolucije med zobnimi ščetkami, temveč ponuja tudi naročniški model, ki bo ljudem omogočil, da ščetko preprosto menjajo vsaka dva meseca.

Nikoli več ne boste pozabili na menjavo: od podjetja VBO boste prejeli mobilno ali elektronsko sporočilo, da je čas za menjavo ščetke. Takrat boste iz predala enostavno vzeli novo ščetko iz svojega paketa šestih ščetk. Šestim ščetkam pa bo podjetje VBO dodalo še eno rezervno, celoten paket pa bo na vaš naslov dostavna služba dostavila  brezplačno.

Svojo naročnino za inovativne zobne ščetke podjetja VBO lahko sklenete TUKAJ.

Kako si zagotovite svoj paket šestih ščetk? Morda ste med tistimi, ki so ga naročili že sinoči, v vsakem primeru pa si ga lahko še vedno zagotovite v posebni akciji. Ne oklevajte, saj bo  vseh 2.000 naročniških paketov pri takem temu hitro razprodanih, naslednja dostava pa bo sledila šele sredi decembra.

»S tem želimo spremeniti svet na bolje,« pravi dr. Vesna Kaloh. »Naš naročniški model poskrbi, da ljudje pravočasno menjajo svoje ščetke, kar dolgoročno vpliva na njihovo zdravje. Manj zobnih oblog, boljša ustna higiena in posledično boljše splošno zdravje.«

Dobra dejanja se izplačajo

Podjetje VBO pa je s svojo kampanjo »Več zdravja za boljše življenje« s pomenljivim vabilom »Ozdravi svet, naroči se zdaj!« storila še korak dlje. Vsak, ki bo sklenil naročnino, bo lahko povabil svoje prijatelje in družinske člane, da se pridružijo in prispevajo svoj košček v mozaik zdravja, ki ga v VBO gradijo z novo kampanjo.

Inovativno podjetje VBO je kot prvo na svetu razvilo naročniški model, ki ljudem omogoča, da svojo zobno ščetko prav zares menjajo na dva meseca. S tem ponesejo ustno higieno na višjo raven in z le nekaj kliki o tem obvestijo tudi svoje najbližje.  

Če s svojim vabilom spodbudite prijatelja k sklenitvi naročnine, prejme tisti, ki ga je povabil,  25 % popusta za naslednje leto. Na tak način si lahko mnogi zgradijo sistem, v katerem si bodo za svoj bleščeč nasmeh skrbeli povsem brezplačno – ob tem pa še širili zavedanje o pomembnosti ustne higiene.

»Na ta način boste dosegli “pay it forward” moment, saj boste s tem naredili dobro delo. Ko se bo na ščetke naročilo še več ljudi, bodo dosegli boljšo ustno higieno, boljše zdravje in večje zadovoljstvo. Tako bo krog sklenjen in dejansko bomo spremenili svet na boljše,« pojasnjujejo v podjetju.

»Ciljamo na 50.000 naročnikov do konca leta. In verjamemo, da bomo s tem naredili velik korak k boljšemu zdravju in večjemu zadovoljstvu naših uporabnikov,« še navdušeno povedo v ekipi podjetja VBO, ki je kampanjo izjemnih produktov snovala več mesecev.

Spremenimo svet na bolje

VBO je s svojim sinočnjim uspehom znova dokazal, da je ustna higiena in zdravje zob še kako pomembna tema, ki jo moramo čisto vsi jemati resno. Z inovativno ščetko, podprto z znanstvenimi raziskavami in podporo strokovnjakov, je podjetju VBO uspelo dvigniti standarde ustne higiene na zabaven in dostopen način, hkrati pa so pokazali, da je s povezovanjem, inovativnostjo in drznostjo mogoče podirati tudi rekorde na področju poslovnih uspehov.

Naj nam bo kampanja podjetja VBO opomin, da spremembe za boljši svet in boljše življenje izvirajo iz majhnih korakov, ki jih prispeva vsak od nas. Tudi z redno menjavo zobne ščetke.

Naroči se
Obvestilo o
guest

0 Komentarji
staro
novo najbolj glasovano
Inline Feedbacks
View all comments

Dogodki

Mariborsko podjetje VBO, vzhajajoča zvezda slovenske podjetniške scene, je zabeležilo izjemen uspeh - s svojo kampanjo ''Več zdravja za boljše življenje'' in novo linijo zobnih ščetk, so včeraj v nekaj urah zabeležili več kot 70.000 evrov prometa.