Zaradi zmanjšanega števila klicev z 12. 9. 2020 klicni center za turistične bone ne bo več deloval ob vikendih. Sicer pa bo klicni center še naprej deloval med delovniki po spodnjem razporedu.
Od začetka delovanja klicnega centa za turistične bone sredi junija letos do 7. septembra so informatorji Finančne uprave RS odgovorili na 22.589 klicev. Na 85,8 % prejetih klicev so odgovorili v 30 sekundah, povprečen odzivni čas je bil 29 sekund.
Prav tako so zavezancem pisno odgovarjali na vprašanja s področja turističnih bonov, in sicer na poštnem predalu bon.info@gov.si. Odgovorjeno je bilo na skoraj 4.700 vprašanj.
Delovni čas klicnega centra od 12. 9. 2020 dalje:
- Ponedeljek, torek in četrtek: od 8. do 15. ure
- Sreda: od 7. do 17. ure
- Petek: od 8. do 13. ure
Če imate kakršnokoli vprašanje, pa lahko odgovor poiščete na spletni strani Finančne uprave RS, kjer najdete vse informacije o turističnih bonih. Morda velja še posebej izpostaviti zbirko pogostih vprašanj in odgovorov o bonih.
Država je skupaj sicer razdelila za 345 milijonov evrov turističnih bonov, ki jih je mogoče koristiti od 19. junija do najpozneje 31. decembra. Boni so izdani samo v elektronski obliki, evidentirani so kot dobroimetje v Fursovem informacijskem sistemu eDavki. Koristiti jih je mogoče v več delih in so prenosljivi med ožjimi družinskimi člani, porabo pa lahko vsak sam spremlja v mobilni aplikaciji eDavki.
Do zadnjega tedna v avgustu je pri ponudnikih turističnih namestitev bon delno ali v celoti unovčilo 511.554 upravičencev, kar je 25 odstotkov vseh upravičencev. Unovčenih je bilo za 69,8 milijona evrov bonov, kar je 19,6 odstotka celotne vrednosti.
Viri: gov.si, STA