Na koroški železniški progi je najprej predvidena nadgradnja odseka Maribor-Ruše in ureditev križanj z železnico na odseku Maribor-Ruše, za kar je v teku izdelava projektne dokumentacije. Objava javnega naročila za izvedbo je predvidena v prvi polovici leta 2025, so pojasnili na direkciji.
V nadaljevanju direkcija na koroški železniški progi načrtuje še izvedbo treh sklopov. Drugi sklop predvideva nadgradnjo 22 kilometrov dolgega odseka od Svetega Danijela v občini Dravograd do državne meje pri Holmcu v občini Prevalje, za kar je trenutno prav tako v izdelavi projektna dokumentacija.
Ta del nadgradnje bo obsegal obnovo zgornjega in spodnjega ustroja, sanacijo obstoječih premostitvenih objektov ter zamenjavo neustreznih, sanacijo obstoječih opornih in podpornih konstrukcij ter na mestih, kjer je to potrebno, zamenjavo.
Prav tako je predvidena nadgradnja železniških postaj in postajališč, vključno z izgradnjo peronov v skladu s tehničnimi specifikacijami ter izvedbo nadstreškov, parkirnih mest, kolesarnic in izvennivojskih dostopov na perone za funkcionalno ovirane osebe.
Tretji sklop nato predvideva nadgradnjo odseka Ruše-Sveti Danijel, četrti pa uvedbo daljinskega vodenja na celotni progi od Maribora do državne meje pri Holmcu ter nadgradnjo signalno-varnostnih in telekomunikacijskih naprav.
Vrednost nadgradnje koroške železniške proge še ni znana, prav tako ne točen časovni termin izvedbe.
Vir: STA
Dokler ta proga ne bo povezana še s Savinjsko dolino (Dravograd-Velenje-Celje) je brezperspektivna. In dokler ne bo nadgrajena v smislu hitrejšega prometa, je brezperspektivna!
Vsekakor je povezava smiselna. Tovora je vedno več, kolone vozil so skoraj nepretrgane. Rušenje proge Velenje Otiški Vrh je bila velika napaka
Prometne strategije še sedaj ni. Poglejte samo malo čez mejo. Podobno je Ljubljana Vrhnika in Jesenice Planica. Če volje ni, pač ķamena doba ostaja. Žal.
Ni čisto brez perspektive, v naslednjih letih , ko bo posodobljena, bo stekel promet tudi pri sosedih, po novih odsekih pod Golico in Semeringom.
In v vsakem primeru bomo tedaj prej na Dunaju, kot v Ljubljani. Žal…