Kot poroča portal infoPot, so obiskali gradbišče tretje razvojne osi, in sicer sklope B, D, F in H na hitri cesti med Velenjem in Slovenj Gradcem. Mineva natanko štiri leta in štiri mesece od začetka gradnje hitre ceste, država pa je do danes uspela zgraditi le 1,15 kilometra dolg odsek hitre ceste, kar predstavlja manj kot štiri odstotke celotne trase od Šentruperta do Slovenj Gradca.
Trenutno je dokončan le sklop D–Gaberke.
- Sklop D–Gaberke je bil prvi dokončani sklop. Na območju Gaberk je bila zgrajena nova regionalna cesta v dolžini 1028 metrov ter izvedena druga dela, ki omogočajo križanje hitre ceste na tem območju.
- Trenutno so v gradnji trije sklopi: B–Škalsko jezero, F–Jenina in H–Konovo.
- Sklop B–Škalsko jezero leži tik ob jezeru. Tu poteka gradnja viadukta Škalsko jezero v dolžini 105 metrov ter deviacija regionalne ceste Velenje–Škale v dolžini 941 metrov.
- Sklop F–Jenina, kjer potekajo zaključna dela, leži v bližini naselja Podgorje pri Slovenj Gradcu. Do nedavnega je ta sklop predstavljal največje gradbišče na tretji razvojni osi. Dela so stekla 24. avgusta 2021 in obsegala gradnjo 1,15 kilometra dolgega odseka hitre ceste, kar predstavlja 3,65 odstotka celotne dolžine od Šentruperta do Slovenj Gradca. Najzahtevnejša objekta na tem sklopu sta viadukta Jenina in Visočnik. Dokončanje sklopa omogoča tudi dostop do napadnega mesta za izkop predora Vodriž (sklop E – Velunja).
- Sklop H–Konovo se navezuje na sklop B. V okviru tega sklopa poteka gradnja priključka Škale ter 1826 metrov dolge navezovalne ceste med hitro cesto in glavno cesto Velenje–Mislinja. Gradnja se je začela marca 2023, zaključek pa je predviden septembra 2025.
Kakšno pa je stanje ostalih sklopov med Velenjem in Slovenj Gradcem?
- Sklop A–Velenje čaka na izdajo gradbenega dovoljenja. Trenutno poteka prva faza razpisa za izvajalca del.
- Sklop C–Škale ima gradbeno dovoljenje, prva faza razpisa za izvajalca je zaključena.
- Sklop E–Velunja predstavlja najzahtevnejši sklop. Za skoraj celoten odsek je pridobljeno gradbeno dovoljenje, vendar sta proti gradbenemu dovoljenju za odsek E1 bili vloženi dve tožbi. Investitor je pričakoval začetek del jeseni 2024, vendar se to še ni zgodilo.
- Sklop G–Podgorje čaka na pravnomočnost gradbenega dovoljenja. Prva faza razpisa za izvajalca del je zaključena.
Vir: infoPot
Toliko bi Kitajci naredili v času “malice” !!!
Franc, lahko bi naredili tudi naši delavci, če bi bil interes države. Tako pa to ni in vsak pristavlja svoj piskerček. Brez nagajanja pa ne gre in s tem se zavlačuje: denar pa kopni 🙁
0
Prav imaš!
Zato pa bi morali po hrvaškem vzoru dobiti koncesionarja , ki bi v rekordem času in brez afer zgradil
ta delček hitre ceste.Meni pa je vseeno komu palčujem cestnino, važno je, da se vozim udobno in
predvsem varno !