Prenova bo zajemala različne aspekte parka, vključno z obnavljanjem prog in uvajanjem novih pobud, ki bodo še bolj zadovoljile potrebe ljubiteljev gorskega kolesarstva. Med najbolj pričakovanimi spremembami je preobrazba proge imenovane: Šnel Pepi Flow, ene najbolj priljubljenih prog v parku, ki bo dobila popolnoma novo podobo.
Izvedbo prenove je Bike park Poseka zaupal podjetju BATT CREW, d. o. o., kjer so specializirani na področju izgradnje gorskokolesarskih poti in pumptrack poligonov ter so svoj pečat pustili tudi v Avstriji, Nemčiji, Švici in drugod po svetu. BATT CREW d.o.o pa je tudi prireditelj freeride festivala Flat Out Days.
Obnova prog v bike parku Poseka je pomemben korak v zagotavljanju varnih in privlačnih možnosti za vse obiskovalce. V zadnjih letih so opazili izjemno porast števila obiskovalcev, kar je povzročilo povečan obseg dela pri vzdrževanju in obnavljanju infrastrukture. Kljub prizadevanju ekipe bike parka so se soočali z izzivi, ki so presegla njihove zmožnosti. Zato so se odločili za sodelovanje s specializiranim podjetjem, ki ima izkušnje in strokovno znanje za izvedbo rekonstrukcije.
O prenovi pa je več povedal: Jan Perše, direktor BATT CREW, d. o. o: “Izjemno sem vesel in hvaležen, da je Bike park Poseka prvi bike park v Sloveniji, ki nam popolnoma zaupa rekonstrukcijo že obstoječih kolesarskih poti.“
“Po ogledu terena vidim ogromen potencial za prenovo Šnel Pepi Flow linije v progresivno, a varno, tudi za začetne kolesarje primerno linijo. Za letošnje leto je plan popolna rekonstrukcija Flowa in popravilo določenih odsekov na preostalih linijah. ‘Progresivna’ je izraz, ki ga rad uporabljam in izvajam, opisuje pa stil gradnje linije, ki nam po večkrat prevoženi liniji še vedno ponuja možnosti kolesarjenja na ‘tisoč in en način’. Tako lahko kolesar varno napreduje, pridobiva hitrost in ravnotežje ter odkriva nove načine kolesarjenja. V Flow želim dodati predvsem več zabave, možnost kombinacij, ki bodo popestrile in navduševale obiskovalce Bike parka Poseka. V zadnjih letih se je število gorskih kolesarjev konkretno povečalo, zato je potreba po večjem številu bike parkov in kakovostnih linijah toliko večja. Z razvojem in osveževanjem nove ponudbe v parkih lahko postanemo konkurenčna država večjim že bolj znanim turističnim državam, ki so prijazne gorskim kolesarjem.”
Spremembe, ki se obetajo letos, napovedujejo vrhunsko sezono za vse ljubitelje gorskega kolesarstva. Poleg obnove parka, ki bo izboljšala kakovost in raznolikost poti, so v načrtu tudi številni dogodki in aktivnosti, ki bodo popestrili dogajanje. Med najbolj pričakovanimi je izvajanje Kolesarskega kampa Vida Peršaka, ki bo potekal od 19. do 21. julija 2024. Prav tako si lahko obetamo Dig day, dogodek, ki ga organizirajo za druženje, učenje urejanja prog in povezovanje lokalne skupnosti, ki bo letos potekal v sodelovanju s podjetjem Batt Crew d.o.o in bo 4. 5. 2024, otvoritev sezone pa bo 11. 5. 2024, in pa že stalnico, dogodek imenovan Friday Rida Day, ki združuje zabavo in skupno druženje kolesarjev.
V času rekonstrukcije je vožnja po progah prepovedana in tudi zelo nevarna, zato obiskovalce naprošajo, da tokrat res upoštevajo varnostna navodila in se raje odločijo za vožnjo drugje.
Spremembe pozdravljajo tudi v Kolesarskem klubu Ravne Matej Kodrin, trener KK Ravne: “Razvoj kluba je močno povezan z razvojem Bike parka Poseka, saj opažamo porast zanimanja otrok in mladine za kolesarski šport, predvsem disciplino enduro. Športni objekt je za klub bistvenega pomena in nam služi kot glavni poligon za izvajanje treningov tekmovalnih in netekmovalnih skupin. V klubu pozdravljamo namero o obnovi poti in se veselimo nadaljnjega sodelovanja.”
Kolesarska “vinjeta” za urejenost prog Zaviralni zavojčki, listje, vodni kanali po nalivu, kamenje, suho vejevje, podrta drevesa … So stvari s katerimi se v bike parku redno srečujejo. Da pa so proge ves čas urejene in pripravljene na vaša doživetja, skrbi majhna ekipa bike parka, ki je delo opravljala prostovoljno, s pomočjo ZKŠTM Ravne. Vzdrževanje kolesarskih prog zahteva veliko časa, truda in tudi denarja in ker opažajo porast uporabe bike parka tudi izven obratovalnega časa vlečnice so se v ekipi Bike park Poseka, skupaj z zavodom za kulturo, šport, turizem in mladinske dejavnosti Ravne na Koroškem odločili, da uvedejo pobudo imenovano PiciklPasoš, ki deluje kot tako imenovana “letna vinjeta” za vse uporabnike parka. S tem nakupom obiskovalci ne le podprejo vzdrževanje parka, ampak tudi omogočajo razvoj novih projektov. PiciklPasoš je na voljo za nakup na recepciji DTK po ceni 15 evrov od 15. 4. 2024 dalje, velja pa celo leto. V času obratovanja bike park Poseka pa bo možno PiciklPasoš kupiti v Hiši Poseka. PiciklPasoš velja za uporabo bike parka izven obratovalnega časa vlečnice.
Bike park Poseka se veseli začetka nove sezone s celovito prenovo, ki bo v prvi polovici maja. S preobrazbo priljubljenih prog ter uvedbo inovativnih pobud želi park slediti nenehnemu razvoju in rasti MTB skupnosti. Ob tem pa pozivajo obiskovalce k podpori vzdrževanja parka z nakupom PiciklPasoša.
Vir: ZKŠTM Ravne