Ameriški tehnološki velikan je imel lani 20,1-odstotni tržni delež, Samsung pa 19,4-odstotnega. Z 12,5 odstotki je bil na tretjem mestu kitajski Xiaomi, izhaja iz poročila, ki ga je ta teden objavil IDC.
“Uspeh in odpornost podjetja Apple sta v veliki meri posledica naraščajočega trenda premijskih naprav, ki zdaj predstavljajo več kot 20 odstotkov trga, k čemur pripomorejo agresivne ponudbe za menjavo staro za novo in brezobrestni finančni načrti,” je ocenila vodja raziskav pri IDC Nabila Popal.
Padec Samsunga je po mnenju analitikov prav tako posledica vse bolj razdrobljenega trga pametnih telefonov z operacijskim sistemom Android, pri čemer so izpostavili Samsungove tekmece v nižjih cenovnih razredih, kot sta Xiaomi in Honor.
Po prvih podatkih IDC je bilo lani skupno prodanih 1,17 milijarde pametnih telefonov, kar je 3,2 odstotka manj kot leto prej. Globalni trg pametnih telefonov je po oceni IDC še vedno v težavah, vendar ne izključujejo možnosti okrevanja trga v drugi polovici letošnjega leta.
Vir: STA