Michael Heindl, ki se bo v jesenskih mesecih predstavljal v Galeriji raum AU, se je ob vabilu kuratorja najprej osredotočil na dela umetnika Pina Poggija, ki je gibanju Arte Utile in s tem tudi samemu razstavnemu prostoru dal ime.
“(…) Tudi če si želimo prihraniti posmeh in sramoto – neumnost, pohlep in tisto, kar želimo skriti, ostaja.”
—Pino Poggi, Predaleč je šlo, pesem, 1989
“Ni mi bilo težko razviti simpatije do tega dela. Čeprav nekatere Poggijeve estetske pristope zaznamuje značilen vizualni jezik 60-ih in 70-ih let, je njegovo delo nedvomno tematsko brezčasno. Branje desetletja starih besedil in komentarjev o Poggijevih družbenokritičnih akcijah preseneča v dveh pogledih. Berejo se kot izjave o perečih sodobnih temah in hkrati ponazarjajo, kako malo pozitivnih sprememb se je od takrat zgodilo,” je o delih Pina Poggija dejal Heindl.
“Mojo odločitev, da Poggijev naslov uporabim kot naslov svoje razstave, bi lahko imeli za krajo intelektualne lastnine. Zame osebno pa je motiv zlasti v tem, da ne izrazim le priznanja, temveč predvsem poudarim neprekinjeno aktualnost njegovih razmišljanj. Izbor lastnih del razumem kot poskus navezave,” je še pojasnil.
Heindl s predstavljenimi deli preučuje dinamike in konflikte, ki izhajajo iz vse večje odtujenosti med človekom in svetom. Osredotoča se na protislovja in paradokse človeškega delovanja, ki se pojavijo kot reakcija na krizno doživljeno sedanjost. Še posebej ga zanima trenutek preusmeritve, ki je prisoten v negotovosti in ob izgubi nadzora.
Umetnik Michael Heindl (1988, Linz, Avstrija) je študiral slikarstvo na Univerzi za uporabne umetnosti na Dunaju in na NCAD v Dublinu. Živi in dela na Dunaju. Heindl je sodeloval na številnih mednarodnih razstavah in filmskih festivalih: Innsbruck Biennale 24, MSUB Beograd, Elektrohalle Rhomberg, Picture Theory Gallery NYC, IFFR Rotterdam, Muzej dela Hamburg, Festival kratkih filmov Oberhausen, VIENNALE, Center za umetnost Hong Kong, Forum Stadtpark Gradec, Kunsthalle Dunaj.