V naši izredno povezani in ciljno usmerjeni ekipi poslovne prodaje iščemo svežo energijo. Tvoja ključna odgovornost? Skrbništvo dodeljenih poslovnih strank, sklepanje novih poslovnih priložnosti in doseganje vrhunskih prodajnih rezultatov.
Podjetje Telemach je ponudnik televizije, #1 interneta in najbolje prodajane mobilne telefonije v Sloveniji. Uporabnikom zagotavljamo napredne in kakovostne televizijske storitve v ločljivostih HD ter 4K, visoke hitrosti interneta in vrhunske mobilne storitve s paketi VEČ, ki svet zabave in komunikacij naredijo preprosto dostopnega na vseh napravah doma ali na poti.
Z najboljšo ponudbo na tržišču, najbolj kakovostno skrbjo za stranke in stalnim vlaganjem v tehnološke inovacije številnim zasebnim in poslovnim uporabnikom v Sloveniji zagotavljamo storitve najvišje kakovosti.
Tehnologija je resda temelj vseh naših storitev, a glavni Telemachovi junaki smo vedno ljudje. Brez domišljije, inovacij, idej in močnega ekipnega duha ne bi mogli ustvariti takšne zgodbe o uspehu. Zadovoljni, motivirani in zavzeti zaposleni se idealno prepletajo z našim vrhunskim omrežjem.
V naši izredno povezani in ciljno usmerjeni ekipi poslovne prodaje iščemo svežo energijo. Tvoja ključna odgovornost? Skrbništvo dodeljenih poslovnih strank za Savinjsko in Koroško regijo, sklepanje novih poslovnih priložnosti in doseganje vrhunskih prodajnih rezultatov.
Če si proaktiven in z lahkoto navezuješ stike ter sklepaš posle, si visoko prodajno motiviran, ti delo pri strankah ne predstavlja ovir in te občutek ob uspešno zaključenem prodajnem pogovoru dodatno motivira za doseganje še boljših prodajnih rezultatov, si pravi kandidat/-ka za razpisano delovno mesto skrbnika/-ce ključnih kupcev.
Katere bodo tvoje odgovornosti?
– Skrb za obstoječe stranke: prodajne aktivnosti, pregled preteklega stanja (poraba, stroški, kupljeni aparati), predstavitev novosti, iztek pogodb oz. priprava novih ponudb in iskanje ostalih novih prodajnih priložnosti.
– Pridobivanje novih strank oziroma iskanje novih prodajnih priložnosti na trgu.
– Uresničevanje ključnih zahtev uporabnikov za vse storitve iz portfelja storitev.
– Preverjanje tehničnih možnosti, oblikovanje ponudb ter priprava krovnih naročniških pogodb.
– Neposredni stik s strankami na terenu in predstavitev storitev portfelja ključnih uporabnikov.
– Usklajevanje z notranjimi organizacijskimi enotami v primeru morebitnih težav pri delovanju storitve z uporabniki, širitev zmogljivosti …
– Usklajevanje z notranjimi organizacijskimi enotami, ki so potrebne za izvedbo storitev in spremljanje izvajanja pogodbenih storitev.
– Stalno izboljševanje poslovnih rešitev, dodatnih storitev.
– Aktivno spremljanje trgov in dejavnosti konkurence ter trendov v telekomunikacijskih storitvah.
– Priprava in analiza poročil.